• ETJ Witgoed Service
  • ETJ Witgoed Service

Algemene Voorwaarden

Reparatievoorwaarden van ETJ-Service

Cliënt gaat akkoord met onderstaande voorwaarden na het geven van een opdracht aan ETJ-Service.
Opdracht geven kan schriftelijk of mondeling.
 
1. Bij de reparatie wordt uitgegaan van de klachten die door de cliënt zijn opgegeven. Indien geen duidelijke klachten zijn opgegeven worden de door de monteur geconstateerde gebreken/fouten hersteld.
 
2. De reparatieprijs wordt vastgesteld op basis van het basistarief, en het aantal arbeidsperioden, de eventueel te gebruiken materialen (onderdelen) en indien nodig de ophaal - en terugbezorgkosten en eventuele verzend en/of administratiekosten.
Dit alles is inclusief BTW. Er kunnen geen andere kosten in rekening gebracht worden. De reparatie- en/of onderzoekskosten dienen direct contant/per pin aan de monteur te worden voldaan.
 
3. Op verzoek van cliënt geeft de monteur een prijsopgave
 
a. Als bij onderzoek blijkt dat de reparatie hoger zal zijn dan de prijsopgave, dan wordt aan de cliënt gevraagd of hij/zij het apparaat voor een hogere prijs wil laten repareren. In dat geval vindt de reparatie pas plaats na toestemming van de cliënt.
 
b. De cliënt kan eventueel van verdere dienstverlening door de reparateur afzien en eventueel gedemonteerde apparaten worden in overleg met cliënt gedeeltelijk of geheel weer gemonteerd. De cliënt betaalt dan het basistarief en de gewerkte periodes ( incl. BTW en eventuele administratiekosten en ophaal - en bezorgkosten)
 
c. Indien voor reparatie onderdelen niet voorradig zijn, zal de reparateur geen extra kosten in rekening brengen voor een 2e bezoek (alleen de gewerkte periodes en de onderdelen/materialen) en zal hij trachten de cliënt te informeren over de vermoedelijke wachttijd. De cliënt kan de reparateur niet aan deze wachttijd houden.
 
4. Indien daarover niets anders is afgesproken, wordt er bij reparatie uitsluitend gebruikgemaakt van nieuwe onderdelen, of, wanneer dit met de cliënt is besproken, ruilonderdelen.
 
5. Een reparatie zal op een zodanige wijze worden uitgevoerd, dat het apparaat weer volledig aan de wettelijke veiligheidsvoorschriften voldoet. Indien dit niet mogelijk is zal
de monteur dit aan de cliënt meedelen en het apparaat niet repareren en afkeuren voor verder gebruik.
 
6. De reparateur is aansprakelijk voor diefstal, verlies en uiterlijk zichtbare schade aan de apparaten welke worden meegenomen voor reparatie, alsmede voor verlies van toebehoren en accessoires.
 
7. Na reparatie ontvangt de cliënt een werkbon inhoudende een omschrijving van de verrichte werkzaamheden en de vervangen onderdelen, alsmede de te betalen kosten.
 
8. De reparateur geeft na een voltooide reparatie een garantie van drie maanden op arbeid/voorrijden en 6 maanden op onderdelen. Deze garantie gaat in na uitvoering van de reparatie. Op schoonmaak- en of onderhoudsbeurten alsmede op reparaties, verricht aan apparaten met bliksem -, water -,of vochtschade wordt geen garantie gegeven, tenzij op de reparatie bon uitdrukkelijk het tegendeel is vermeld.
 
9. Bij opnieuw optreden van hetzelfde gebrek binnen de garantietermijn, zal de reparateur een prijsopgave doen van deze nieuwe reparatie.
 
a. Bij dezelfde oorzaak van de klacht worden alleen de onderdelen die bij de reparatie niet zijn vervangen berekend.
 
b. Indien blijkt dat de oorzaak van de klacht een andere is dan die bij de voorgaande reparatie, dan worden de kosten van de nieuwe reparatie aan de cliënt berekend.
c. Na een hernieuwde reparatie is de garantietermijn genoemd in artikel 8 van kracht.
 
10. Na onderzoek en/of reparatie van het aangemelde apparaat, dient de cliënt de rekening direct aan de monteur te voldoen.
 
11. Inzake het plaatsen van nieuwe apparaten. Als de oude bekabeling, stekkers of gas/waterslangen verouderd zijn worden deze vervangen door nieuwe om kortsluiting en/of lekkage te voorkomen, dit om onveilige en levensbedreigende situaties te voorkomen. De kosten voor deze onderdelen/materialen komen bovenop de installatiekosten. Als klant dit niet wenst wordt het desbetreffende apparaat niet aangesloten/geïnstalleerd door ETJ-Service.
 
12. Reparatie aan apparaten waarvoor nog fabrieksgarantie geldt word alleen gedaan op uitdrukkelijke wens van cliënt, ETJ-Service kan niet aansprakelijk worden gesteld als hierdoor de garantie komt te vervallen.
 
Privacy Policy
ETJ-Service vindt de bescherming van de gegevens van haar klanten uitermate belangrijk. ETJ-Service registreert enkel de gegevens die nodig zijn voor haar dienstverlening. Al de door u verstrekte informatie wordt met de grootste zorg behandeld en wordt niet aan derden verstrekt als daar door u geen uitdrukkelijke toestemming voor is gegeven.
 
Wat registreren wij?
Voor het uitvoeren van opdrachten en bestellingen registreren wij van onze klanten; naam (evt. bedrijfsnaam), adres, e-mailadres, telefoonnummer en gegevens van uw apparatuur. Deze gegevens hebben wij nodig om uw opdracht uit te voeren of uw bestelling te bevestigen en naar u op te sturen, maar ook om u na uw aankoop te kunnen blijven voorzien van een goede en persoonlijke service.
Verder worden bezoeken aan de website voor statistische doeleinden geregistreerd, deze zijn niet persoonsgebonden. Deze gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
 
Wat doen wij met de gegevens?
Klantgegevens worden enkel gebruikt voor het uitvoeren van en voor communicatie over opdrachten en bestellingen. Klantgegevens worden nooit aan derden verstrekt als dit niet noodzakelijk is voor de uitvoering van opdrachten en bestellingen. Zo moeten naam en adres worden doorgegeven aan de vervoerder. Nimmer zullen wij gegevens voor commerciële doeleinden aan derden verstrekken. Klanten kunnen te allen tijde informatie krijgen over de door ons geregistreerde gegevens.

24/7 online storing melden

Meld uw storing online en we nemen binnen 24 uur contact met u op.

Reparatieverzoek »
pin

Betalen met pin

Pinnen op locatie is mogelijk

AEG Electrolux Zanussi Bosch Siemens Miele Liebherr Atag Pelgrim Etna Bauknecht Wirlpool Ignis LG Beko Samsung Brandt MSystem Boretti Marijnen Smeg Adler Alpeninox Ariston Asko Atag Beko Blomberg Fagor Falcon Gaggenau Gutmann Haier Hoover Hotpoint Ignis Inomak Kuppersbusch Lamber Meiko Neff Nordland Novy Omniwash Philips Smeg